بخشی از خصوصیتهای آزاردهنده نامزدتان، در خونش نهفته است!


امورفرهنگی

آموزنده


B؛ ساختارشکن و نوآور
عاشق تمرکز و جنگ
جالب اینجاست که اعضای این گروه خونی، سهم زیادی در میان ورزش هایی که نیاز به تمرکز زیاد دارد، دارند. در میان موفق ترین گلف بازان جهان، کسانی مثل جک نیکولاوس و قهرمانان ژاپنی مثل جومبو زاکی و ایسائو را می توانیم ببینیم. آنها در جنگ هم می توانند فرماند هانی خلاق باشند و کسانی مثل ناپلئون بناپارت، مارشکال رومل و ژولیوس سزار همگی از صاحبان این گروه خونی بوده اند.
جمعیت دارندگان این گروه خونی زیاد نیست اما می توانیم آنها را در دسته جالب ترین آدم های روی زمین جا دهیم. افراد این گروه خونی را هرکسی نمی تواند تحمل کند اما خصوصیات جالبی دارند که در اوج پیچیده بودنشان، آنها را زیبا تر جلوه می دهد. این افراد به شدت رک هستند و دوست دارند زود سر اصل مطلب بروند. آنها کار زیادی با ساختارهای پیچیده اجتماعی ندارند و زیاد هم در قید و بند آداب و تشریفات نیستند.

آنها به قوانین اهمیت زیادی نمی دهند و گرچه این ویژگی یکی از خصوصیات منفی آنهاست اما باعث می شود این افراد در نوآوری و پدید آوردن راه و رسم های تازه، همیشه در صف اول باشند. آنها بی قید و بند هستند و افرادی انعطاف پذیر به شمار می روند. اما پیچیدگی های آنها، چیزی از توانایی خارق العاده شان در تجسس کم نمی کند، بلکه تنها به خلاقیت شان می افزاید. این افراد تیزهوش هستند اما هرگز نمی توانید آنها را کنترل و وادارشان کنید که منظم شوند. این افراد تمایل زیادی به یک شغل مادام العمر ندارند و در اوج تکبر، آسان گیر هستند. افراد گروه خونی B آشپزهای خارق العاده ای هستند و به شکم شان بیش از حد اهمیت می دهند.

آنها علاقه ای به زرق و برق ندارند و زندگی را راحت تر از دیگران می بینند. چنین افرادی می توانند به راحتی و با سخنانشان شما را شیفته خود کرده و به یک عشق ماجراجویانه دعوت تان کنند. اما یادتان نرود که آنها می توانند به راحتی بی وفایی کنند، گاهی هم افرادی تنبل و حتی دم دمی مزاج می شوند.

AB؛ طناز و منطقی
مدیران ماندگار مذهبی
کولی ها اصلی ترین صاحبان این گروه خونی هستند و حساسیت شگفت انگیز روحی شان هم می تواند نشانه ای برای عضویت شان در این گروه باشد. اما در میان AB ها، سرگروه های مذهبی را هم مشاهده می کنیم. برای مثال بودا، سن فرانسیس و مهاتما گاندی همگی از اعضای این گروه خونی بوده اند و آرامش فوق العاده شان هم گویای تعلق شان به این گروه است.
آمارهای سال ۸۵ می گوید که جمعیت این گروه خونی در ایران تنها ۴۲/۷ درصد است اما این گروه کم جمعیت را می توانیم فرهیخته ترین گروه جمعیتی بدانیم. آنها عاشق علم هستند و افراد منطقی، حساس و آرام به حساب می آیند. این افراد بسیار خونسرد و خویشتندار هستند اما مراقب باشید که از این خصوصیت شان سوء استفاده نکنید و بار زیادی را روی دوش شان نیندازید. افراد دارای گروه خونی AB می توانند آشوب هایی را آرام کنند. آنها می توانند دیگران را با روحیه طنزی که دارند نقد کنند و با قهقهه های شان جمعیت را سرحال بیاورند. آنها تاجران خوبی هستند.

اگر خواستگاری با گروه خونی AB دارید، می توانید امیدوار باشید که با پشتکارش، خیلی زود پیشرفت کند. آنها حسابدارهای خوبی می شوند و به این رشته بیشتر از سایر مشاغل علاقه دارند. گرچه صاحبان گروه خونی A افرادی وقت شناس هستند، اما AB ها نیز در رتبه دوم وقت شناسی قرار دارند.

اگر با فردی از این گروه خونی روبه رو هستید، باید بدانید که نه به گذشته فکر می کند و نه به آینده دور؛ برای او حال و آینده نزدیک در اولویت قرار دارد و با تمام وجود در زمان زندگی می کند.
شناختن فردی از این گروه خونی آسان نیست زیرا او نه فردی خودمانی است و نه محافظه کار بودنش می گذارد که از حال و هوایش سر در بیاورید. اما این افراد هنرمندان خوبی نیز هستند و از آنجا که محاسبه گر خوبی هستند، می توانید حساب زندگی را به راحتی به دستشان بسپارید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,ساعت10:12توسط سعیده | |